další fóra :: počítače :: mobily :: auta :: digifoto :: hry :: audiovideo :: peníze :: o životě :: vaření   
Jaké čtete časopisy o zahradě + webové stránky?
Odpovědět na téma    Obsah fóra :: Smetiště  
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
standys
Návštěvník

PříspěvekZaslal: st 24. 1. 2007, 12:33    Předmět: Jaké čtete časopisy o zahradě + webové stránky? Odpovědět na téma Odpovědět s citací
Zdravím všechny zahrádkáře.

Zajímalo by mě, které si kupujete, nebo čtete časopisy o zahradě.

Já čtu:
Dům a zahrada
Zahrádkář
Flora na zahradě
Naše krásná zahrada

Pokud navštevujete spíše internet, které stránky?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ Skype
Anonymní


PříspěvekZaslal: ne 11. 2. 2007, 18:09    Předmět: zdroje na internetu Odpovědět na téma Odpovědět s citací
Toto jsem kdysi cetl take s oblibou. Posledni rok ale hodne studuju permakulturni tematiku. www.ekozahrady.com pripadne na googlu zadat permakultura a vyhledat si vsechny clanky o tom. Na vetsine stranek je potom i doporucena literatura. Myslim ze v dnesni dobe jedna z nejsetrnejsich a nejefektivnejsich metod prirodniho budovani
Návrat nahoru
StanislavKrejcar
Návštěvník

PříspěvekZaslal: st 14. 2. 2007, 22:05    Předmět: Odpovědět na téma Odpovědět s citací
Záleží na tom co vás vede k hledání zahradnických informací.V poslední době je pro mne výhodnější využívat internetové stránky,a vybírat si články a témata které potřebuji a mě zajímají. A které to jsou? Vprvní řadě Agroweb a sesterský Zahradaweb,to pro jejich profesionální a odbornou presentaci.A z těch volnějších Abecedu zahrady,Ovocnářskou-unii,ale i diskusní fora na Lidé.cz.V dnešní době si myslím,že je to i ekonomicky výhodnější než časopisy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fidych
Zahradník

PříspěvekZaslal: po 30. 4. 2007, 0:58    Předmět: Odpovědět na téma Odpovědět s citací